27 February 2011

apa yang menarik mengenai kentut lelaki?

kisah ni aku saja cuma nak kongsikan bersama-sama korang semua tapi tidak ada kena mengena antara yang masih hidup atau yang telah kembali ke rahmatullah.. topik yang aku nak bincang ni,memang agak busuk sikit tapi aku tabahkan jugak sekadar berkongsi semata-mata..

tabiat memakan telor, tak kira laa samada telor dadar, telor mata kerbau mahupon telor separuh masak dua bijik memang merupakan salah satu yang menyumbangkan kepada kentut berbau busuk dan berbau na'u!! ini sering dikaitkan dengan lelaki kerana aku tengok ramai jer laki-laki di luar sana yang kuat mengkedarah menu-menu seperti yang aku cakap tadi..

orang pompuan jugak tak dilupakan, ye laa..sapa yang tak pernah kentut kan? tapi aku jarang sangat dengar orang pompuan kentut, ermm..ntah bila masa laa diorang kentut aku pon tak pasti.. menurut dari hasil kajian aku, aku rasa orang pompuan akan melepaskan kentut dengan cara berhemah seperti memnita izin untuk ke tandas dengan alasan nak touch-up muka, dan dalam masa yang sama kentut sekali.. oleh itu, jarang sekali kita akan dengar orang pompuan kentut di khalayak ramai..

aku ada kisah menarik mengenai kentut lelaki ni.. cam mana kita boleh kesan seorang lelaki itu gay ataupon straight hanya melalui kentut nya sahaja.. ini hanya dapat ditentukan melalui kadar bunyi yang dikeluarkan oleh kentut lelaki tersebut.. jika kuat kentut tersebut, maka lagi gay la lelaki tu.. dan kalu tak bunyi langsung, maka dia seorang yang sangat laa straight! bak kata seorang kawan aku yang gay, yang tak berbunyi langsung tu adalah kerana masih suci lagi lobang bontotnya.. itu pasai tak keluar bunyi pon.. oleh itu,saya tak perlu la nak elaborate pasai laki-laki yang kentut kuat ehh.. pikiaq-pikiaq la sendiri..

4 comments:

  1. hehe..tu menurut dari sumber tertentu laa.. eh you kentut busuk x?

    ReplyDelete
  2. waaaahhh u sudah ada blog!

    -cik nerq-

    ReplyDelete
  3. hehe..baru nak berjinak-jinak..

    ReplyDelete